søndag 17. juni 2012

Kolleksjonsprøver fra Veto er kommet inn!

Da er de første kolleksjonsprøvene fra danske Veto kommet inn! Det er prøver fra både vår og høst 2012, og jeg har brukt litt tid på å sortere dem. Jeg venter med å legge ut type strikk, høstjakker og mørkere klær til juli/august en gang, men de mer "sommerlige" klærne legger jeg ut nå.



Det har imidlertid dukket opp en liten utfordring, og det er å få tak i en utstillingsdukke i riktig størrelse. Enn så lenge må jeg derfor fotografere klærne på henger og lerret, og bildene yter ikke klærne rettferdighet! Men, et lite inntrykk håper jeg de gir likevel.



Prismessig ligger prøvene selvfølgelig godt under veiledende butikkpris, og i det store og hele er de satt ned med 40-50%. Det skulle borge for gode kjøp! Jeg prøver også så godt jeg kan å ta gode mål av klærne, slik at det skal bli enklere å finne riktig størrelse. Selv om vareprøvene i all hovedsak kommer i str. 42, varierer de jo litt i hvor store/små de er. Så se nøye på de oppgitte målene.


Om en ukes tid (håper jeg!), får jeg inn sommertøy! Jeg kommer til å gi gode introduskjonstilbud på disse klærne, og nedenfor er noen av modellene som kommer.


 Vel - da ønsker jeg alle en god søndag!

Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar