mandag 4. juni 2012

Lekker, dansk stormote hos Lille Vintage!

For oss som ikke "sklir rett inn" i str. 40 i klær, kan det være ganske nedslående å shoppe klær. Det er ikke få ganger jeg har kommet litt lei meg og deppa hjem, fordi jeg ikke har funnet klær som har passet. Det som finnes i større størrelser gir ofte rene "teltfølelsen", med feil passform, glorete farger eller psykedeliske mønstre. Hvis stoffene i tillegg er syntetiske, gir det ikke akkurat "godfølelsen"...

Etter mye leting har jeg kommet over et dansk merke - Veto - som jeg syns har fantastisk flotte klær!




Endelig har jeg funnet nydelige dameklær i skjønne stoffer, med forseggjorte detaljer og med klassisk og riktig snitt! Jippi! Prisene er også helt til å leve med, og jeg har derfor bestemt meg for å begynne å ta inn Veto som et supplement til barneklær. Kan nesten ikke vente!



I første omgang tar jeg inn hele høstkolleksjon 2012 som vareprøver til halv pris, og så blir det ordinære varer i str. 42-56 f.o.m. vår 2013. Håper det er noen av dere som blir glade for dette! Jeg har lagt ved noen bilder fra vårens kolleksjon, slik at dere får en idé om hva slags type klær Veto har.








Har du spørsmål, kommentarer eller ønsker, er det fritt fram! Ha ellers en strålende dag videre!

Mari

4 kommentarer:

  1. Sååå herlig! :)

    Gleder meg til det kommer, når er det mulig å kjøpe av de klærne som er smakebiter?

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at du gleder deg - det gjør jeg også! ;o)

      Jeg får sannsynligvis de første prøvene i midten av juni, og så legger jeg dem ut så fort jeg bare klarer etter det! ;o)

      Slett
  2. Så veldig lovende ut! Gleder meg til å se mer :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra - jeg gleder meg også veldig! ;o)

      Slett